Vad gor du nar Sara och Hanna somnar kl 22?

- Fortsatte leta svindyra (tyvarr) biljetter till Malaysia?
Nej, da blir jag bara deprimerad.
- Gar ut och koper chips?
Inte sugen.
- Borjar lasa Saras bok?
Skulle vara ett alternativ...
- Tar en dusch?
Det later nog for mycket eftersom duschen ar i en hornet av rummet, typ 1 m fran Sara.
- Dansar till hogsta volym?
Vaknar dom inte da?
- Drar pa mig flipflopsen och gar till sam-sam for lite party?
Varfor skulle jag?
- Vacker tjejerna?
Eller inte? Tank blickarna.
- Stada?
Later nog for mycket va?
- Satter mig pa altanen och tjuvlyssnar pa dom svenska grannarna?
Later som det vettigaste beslutet.

/Mallan "uttrakad nattuggla" Svanstrom


Kommentarer
Postat av: Lena

Ett alternativ kan ju vara att gå och lägga sig du också...

2010-09-28 @ 21:00:58
Postat av: marianne

Konstigt att nattugglan Hanna somnar tidigt, det måste vara ngt i luften eller vattnet????????

Hur gick cykelturen

PS Hanna var är min röda fleecetröja - här är det kallt

2010-09-29 @ 10:52:48
Postat av: Hanna

Jag hade inte sovit sa lange pa dan! de blev ingen cykeltur, ar lite dalig i magen...

Jag tror den liggen i min bil, hor med david

2010-09-29 @ 14:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0