"I want this" "Okey" (och lagger tillbaka plagget)

Da har vi varit Penang, Georgetown i nagra dagar och imorrn drar vi mot Langkawi, en o norr om Penang. Baten gar kl 08.30 och vi hoppas pa basta mojliga resa. Idag hamtade vi ut vara visum for Thailand... annu en slarv-tabbe av Malin. Vi sitter pa rummet och tar upp vara kvitton for att vi har lamnat in passet och betalat visumet (alltsa de kvitton man behover for att over huvud taget fa tillbaka sitt pass fran resebyran) Hanna och Sara: tar fram pappret ur "moneybeltet" men Malin sitter panikslagen och letar efter hennes. Inte i ena vaskan. Inte i andra vaskan. "MEN JAG RENSADE JU VASKAN IGAR!!!" Sara sager: Har du tittat i moneybeltet? Hanna: "det gor hon nu" Efter en stunds tystnad sitter Malin med kvittot i handen. Jo men vill ni veta var on hade lagt det? Det forstar ni att det lilla viktiga kvitttot hon bvehovde for att kunna komma tillbaka till Sverige sen hade hon lagt i papperskorgen. Dar tyckte hon att det horde hemma. 
Igar markte jag aven att hon gjomt nyckeln i dorren.
Lena, vad har du gjort med din dotter? (Hon har overtagit alla mina specialkrafter.)

Igar sag vi massa tempel och gardar och en bifarm(?!), riktigt spannande. Vi fick aven en genomang i en moske med vara tyska snyggingar (hur litet ar Penang att vi hamnar pa exakt samma stalle vid exakt samma tidpunkt?)

        

1: turister i ett tempel (som har varit med i en film som jag inte kommer ihag namnet pa)
2: framfor en 30 feet hog brud
3: i orkedeeavdelningen i en botanisk tradgard
4: "ofarliga" getingar pa en beefarm
5: Storsta templet jag varit med om! heter nagot konstigt
6: tre brudar
7: Inte alls exklusiv LV affar i Kuala
8: tre vita "nunnor"
(Det gar inte att vanda bilderna, datorn pallar inte sant. Sorry!)

Fran Sara igen, den anda som uppdaterar har....


Kommentarer
Postat av: Lena

Sara, jag är ledsen, jag har gjort så gott jag har kunnat, Det är nyttigt det där för Malin, hon kommer nog hem som en annan människa... Fina bilder förresten.

Kram från Lena

2010-10-25 @ 11:53:01
Postat av: Gini

haha ja hon låter som dej..du sa ju att du skulle börja ett nytt liv. Har ni shoppat upp er på nya väskor och toppar- snygga

Kram, ha en lugn resa nu tjejer

2010-10-25 @ 17:02:53
Postat av: Sarasfarsa

Tyska snyggingar!?har dom stora muschstaser? Kul och få se bilder. Ha de bra.

2010-10-25 @ 22:31:09
Postat av: Sarasfarsa

Tyska snyggingar!?har dom stora muschstaser? Kul och få se bilder. Ha de bra.

2010-10-25 @ 22:33:20
Postat av: marianne

Äntligen lite fina bilder, ser härligt ut.

och ni ser glada och avslappnade ut trots bussresor och borttappade kvitton.

2010-10-26 @ 12:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0