"Marlboro red" "Mobil for rent?"

Om vi sager att vi ar lika flitiga bloggare som pa Gilli sa skulle vi ocksa ljuga. Men om vi ager att vi vill sitta framfor datorn pa dagarna sa skulle vara nasor vaxa 500 meter och tungorna bli blaa som jag vet inte vad. Anyway, strunt i bortforklaringarna.
Efter kaoset pa Lombok sa hamnade vi efter bat (jag satt langst fram i 2 h!!!) och galen bilresa sa hamnade vi pa Kuta, Bali. Ett soft stalle med beach och maaanga affarer. Vi vet inte hur vi ska halla i pengarna pa dom har gatorna men vi gor varat basta. (Mamma du kan vara lugn). Vi hamnade pa ett ackligt hotell med kryp i sangen for alldeles for mycket pengar sa vi spenderade val inte allt for mycket tid dar.  Igarkvall var det partajdags och efter att av en slump traffat Fredrik och Andre sa drog vi ut dom pa stan och rojde. Ol, manniskor och alldeles for mycket dans. "Ska vi dra hem?" sa dom och hamnade pa dansgolvet i tva timmar. Japp! Pa hemvagen tankte vi vara lite busiga och bada i poolen, vi skulle ju anda checka ut dagen efter. "Vi maste vara tysta sa att ingen marker oss" sager vi och smyger fram och upptacker dar typ 20 andra lika tysta huvuden. "Sccchh. Jaaaha det ar ju ni" sager ett av huvudena. Dar i poolen lag hela Svenskaganget som vi har traffat pa, vissa har pa Bali och vissa pa Gilli. Varlden ar sjukt liten. Jag fick lara mig att simma av ett gammalt simproffs, Anre larde ut hur man surfade aven fast han aldrig sjalv gjort det och Sara forlorade i brottning (mot mig!!). Hanna simmade mest runt och fnissade som den glada tjej hon ar.
Idag checkade vi ut fran AP Inn och checkade in pa ett annat. Men imorgon byter vi igen, jaaara. Ett billigare och fraschare. Och ryktet gar att det finns 60 tvkanaler!!!!

Jag kan nu beratta att vi har hittat ett internetcafe med minneskortlasare sa bilder kommer. Men inte nu. IN YA FACE.

/Mallan the brallan

Kommentarer
Postat av: Gini

Härligt att ni verkar ha det bra!!!KRAMAR

2010-10-10 @ 16:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0