"liiiike a hurricaaane"

Jag kan ju inte vara den enda som tycker att det har varit lite for mycket mobbing mot en viss blond manniska pa den har bloggen. Jag trodde vi var har for att ha kul? Att jag slarvar bort ett papper nagon gang ibland livar val mest bara till vardagen lite va? Och sen att det skulle gora att jag inte far tillbaka mitt pass eller kommer ut ur ett land ar ju bara en liten konsekvens av det roliga.

Anyway. Livet pa Langkawi leker och det verkar som att Sara borjar fa lite traningsabsitens har nere. Tydligen har vi borjat med ett strikt traningschema. Imorse ringde klockan 07.00 (tydligen, inte markte jag av det ialla fall) for att vi skulle ut och powerwalka pa beachen. Vi kom ut ur rummet 08.37 och tog stora snabba steg mot vattnet. Nar vi sedan kom svettiga och varma tillbaka till rummet var det pa med musiken och traningsledare Sara peppade oss till tusen med armhavningar, sit-ups och nagra javla armovningar. Snacka om muskler! Bror Henrik kommer fa en chock!

(Resten av dagen har vi haft tur med vadret dvs vi har legat pa beachen och scccchhhteeekt).

Imorgon lamnar vi sodra Langkawi for vastra sidan for lite mer sol, bad och nu lite aventyr. Ryktet gar om en cool linbana dar borta, wakka wakka ey ey! Tjejerna bakom mig sitter just nu och kolla flyg till Vietnamn. Fast det ar ju lite synd att man missat en stad pga utsalda alternativt dyra flygbiljetter. Men ar man backpacker sa ar man liksom.

PUSSELIPUSS!
/Mallan

Kommentarer
Postat av: Lena

Ni kommer väl hem som solbrända muskelknippen... Har du fått någon färg Malin?

2010-10-29 @ 08:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0