"I scream. You scream. Everybody screams for ice cream"

Ryktet gar att vinterjackorna har kommit fram dar hemma? Tillat mig att skratta hogt och lange. HAHAHAHAHA! Har svettas vi typ ihjal om vi gar runt i t-shirt.

Och tjejer (dvs alla mammor som kommenterade i senaste inlagget) lugna ner er! Vet ni hur kul det var med rafting eller? Skulle nastan kunna saga att det var bland det roligaste jag har gjort i mitt liv! Sok pa typ youtube sa ser ni! (Hoppas ni hittar dom varsta, moohoh). Nar vi kom hem madde Hanna mindre daligt sa efter middagen gick vi tillbaka till hotellet for att lamna henna nar jag och Sara skulle ut. Vad hande da? Jo Sara somnar!! Vad ar det for partypoopers jag aker med?

Eftersom att idag ar varan sista dag har pa Bali sa har vi samlat ihop alla vara favoriter pa en dag. Vi borde dagen med att hoppa upp och kaka frukost, ner mot stranden och lat mig tillagga: typ en tom strand!! Vad hande det? Vi vandrade sen hela Poppis 1 upp for att ata pa stammishaket Bambu Corner. Supergod Nasi Goreng och en iskall lemon juice for totalt 18.000 rupiah dvs typ. 12 kronor. Vandrade hem for en powernapp (ocksa rutin) och sen ner for lite shopping. Kanns helt ok att kunna ga ner pa gatan for att kopa kvallens outfit for ca 50 kronor. Nu ar det dags att dra hem for en snabbdusch for att sen kaka middag. Jag haller tummarna pa La Havanna! Sen? FEEEEEST!

Ses i Malaysia!

(Forlat forlat forlat for no pictures men vi glomde kameran pa rummet...)

Puss hej leverpastej /MALLAN-THE-BRALLAN!

Kommentarer
Postat av: Gini

Jag längtar diiit!!!!!!!!!!!!

2010-10-18 @ 14:06:29
Postat av: Gini

Mallan the brallan var du rädd för vatten..?????

2010-10-18 @ 14:15:33
Postat av: sarasfarsa

Ingen tyfon hos er hoppas jag. Men kolla nyheterna tjejer. (Har varit en vid filipirnerna).

2010-10-18 @ 14:37:28
Postat av: Lena

Låter så himla sköönt. Drar på mig vinterjackan och känner mig bara lite avundsjuk....

2010-10-18 @ 16:42:36
Postat av: marianne

Blev Hanna sjösjuk eller?????

Avundsjuk på er, här är som sagt kallt, regnigt och blåsigt.

2010-10-19 @ 13:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0