"Hej kexet, star du har och smular?"

Har har vi de bra, i mandags provade jag, Sara, Andre och Fredrik, pa att surfa! Det var javligt svart men alla, utom jag,lyckades att stalla sig pa bradan och glida nagra sekunder. Men jag var ju anda battre an malin som passade pa att sola och fota oss andra nar vi fajtades med de hoga vagorna.
Det ar lite farligt att tre shoppinggalna tjejer befinner sig pa en plats med bra shopping, de har blivit fina inkop bestaende av bikini och t-shirts "Ater vi billig sa kan vi shoppa mer"

Vi har aven utokat oss, i tisdags kom carl, max och anton, sa det var bara for oss att visa hur kuta ska tas genom en sverige-holland match, halv tre pa natten, och sen ett dopp i poolen!

Nu orkar jag inte skriva mer for nu vill jag ha mina julklappeer!

// Heino in the veino

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra att du skriver Hanna:D nästa gång kommer du säkert upp på brädan;)

2010-10-13 @ 12:58:19
URL: http://dodlarn.blogg.se/
Postat av: marianne

Tjena kexen är ni vidbrända eller!!!!!

Kul att Hanna skriver för en gångs skull, låter härligt med surfing and shopping. Puzzzzzzzzzz

2010-10-13 @ 18:24:10
Postat av: Lena igen

Malin, vore kul att se dessa bilder. Och även andra

P&K

2010-10-14 @ 08:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0