co chi tunnlarna och krigsmuseum

Vi ligger lite efter i uppdateringen har pa bloggen kom vi pa. Det viktigaste har ni ju inte fatt dokumenterat. Co Chi tunnlarna, krigsmuseet och AK47 skjutningen.
Det var riktigt spannande och gripande att se bilder och krigsplan fran Vietnamkriget. Nar man gick runt PRECIS dar soldaterna sprungit runt kandes det nastan som att man var med i kriget. Ni vet, man vill ta pa allt eftersom just deras soldater tagit pa just den saken forut. Coolt.

Pappa du far ha overseende med att det inte ar nagon skjutbild pa mig, men bilderna ar fran min kamera. Jag lovar, det finns AK47 bilder pa mig pa tjejernas kameror. Du kan vara lugn.


Sista bilden: Man maste ju visa att kungen faktiskt har varit har ocksa!

Sara

Kommentarer
Postat av: Gini

fick man inte cellskräck i tunnlarna?!

2010-11-10 @ 17:54:21
Postat av: Gini

coola bilder. Måste besöka någon gång.

2010-11-10 @ 18:06:30
Postat av: sarasfarsa

Sorry inte Gini ovan, det var jag som kommenterade.

puss från pappa

2010-11-10 @ 18:07:58
Postat av: Saras farfar

cool resa - vilka upplevelser! Ha de bra i fortsättningen också!

Puss från mig med

2010-11-12 @ 10:34:46
Postat av: Sara

Roligt att du kommenterar farfar! Det droppar nog i ett vykort i brevladan snart.

2010-11-13 @ 15:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0