vi har inte sagt nagot kul...

Men lugna ner er vaa. Tror ni inte att vi har annat for oss annat att sitta framfor datorn? Herregud, dagens ungdom alltsa. (Sen nar borjade mammor tycka att man skulle sitta mer vid datorn an att vara ute i friska luften?)
Where were we? (Eller som Andre skulle ha sagt "Where was we?") Ja, Koh Samui var senaste uppdateringen och det var ju awesome. Tillsammans med dom svenska killarna forsokte vi gora stan och maste nog saga att vi lyckades. Det blev nattbad, dans med gubbar och biljard, sa klart. Vi pallrade oss ocksa ivag pa vattenfall i en stor jeep tillsammans. Men nar grabbarna overgav oss dar pa on lag vi mest i regnet och deppat. (Na da)

Nar vi jobbat klart pa ostsidan sa tog vi minibussen, baten, bussen och minibussen till Phuket och horornas hemstad. Att ta det lugnt i den staden ar nastan omojligt nar musiken utanfor inte stangs av innan kl 7 pa morgonen. Kort och gott - det blev en hel del party. Bland annat pa svenska stallet Grabbarna Grus, sager det dig nagot Bella? Att Ulf Lundell - Oh la la jag vill ha dig nar jag kliver in pa stallet sager ju nagot!! Vi traffade ocksa Sara dar nere som visade oss runt pa ping pong show (mamma, googla inte!), stripshow med ladyboys och god billig mat. Tack Sara, ses pa Phi phi! 

Nu har vi hamnat pa Koh Lanta for lugn och roooo. Soft! Vi har sol och imorgon MASTE ett strandtennis inkopas.

Nu maste jag kissa. Puss! /Malin

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag googlade...

2010-12-15 @ 15:24:16
Postat av: Stina

Pingpong show, Jag är stolta över er! Ni blev inte lurade hoppas ja. DE blev vi men vi lyckades smita ändå

2010-12-16 @ 09:56:45
Postat av: marianne

Jag googlade också.....................

2010-12-16 @ 13:15:03
Postat av: Gini

Nu bli jag nyfiken..måste kolla. Sara! krya på dej!!!PUSS

2010-12-16 @ 22:26:16
Postat av: bella

Åååh grabbarna grus! haha, gilla!

2010-12-18 @ 14:09:34
URL: http://schrickel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0