Tack Mattias fran Sverige!

Varfor ska Sara alltid tvinga mig att blogga dom dagarna jag har som minst lust for det? Har sitter jag sa skont i min stol, tittar pa lite youtubeklipp pa dansande tjockisar och att gora nagot annat skulle vara otankbart. Men sa sager hon att jag maste och inte ar det ett par puppyeyes hon anvander sig av heller, nejnej - hon blir sur!! (Gini, vad har du gjort med henne?)

Anyway. Efter en toppenvecka hos Frida i Ao Nang sa tog vi baten ut till Phi Phi Island! Solen sken pa oss och da kan ingenting ga fel och inte minst sagt nar vi la oss pa beachen sen och schtekte lite. Efter en lite powernapp kande vi att sjalvklart maste vi testa Phi Phis uteliv, inte ska vi sitta har och uggla pa varat VARMA rum. Sa in i duschen, pa med sminket, torka bort svettet, pa med partystrassen, torka bort lite mer svett och ta hundra lager deo innan du gar ut och upptacker att varmen i rummet ar dubbelt sa varm som utomhus.

Det blev en bra kvall med firewshow, hopprep och limbo utan eld och en massa dans. Javlar vad vi dansade! Mot smatimmarna stod vi ensama pa ett dansgolv tillsammans med svenska Mattias och lite publik runt omkring och lojlar oss. Vi kor ballet och hoppar som om vi var huvudrollerna i Dirty Dancing. Men dar gick det lite smasnett for Hanna, i nagot proffshopp hon gjorde sa sa foten emot igen och bestamde sig for att lagga till en lite vrickning. Med lite is och Mattias troja lag hon bredvid dansgolvet och led. Det har var alltsa andra gangen pa resan detta hande. Och vilken gentleman ar inte han om han sen bar henne anda hem? Lat mig da tillagga att det ar alldeles for manga trappsteg upp till varat hotell for att man ska njuta av det men det grejade han bra!

Sa dagen idag borjade med att flanga runt pa phi phi pa jakt efter ett par kryckor, "vad fan heter kryckor pa engelska?" och kopa med oss frukost till Hanna. Vilken service hon fick va? Fast den bruna manniskan missade en dag pa beachen. Lat mig skratta - HAHAHA!

HEJ HEJ / Mallan in the brallan.

Kommentarer
Postat av: Gini

haha, malin jag vet hon har den där evil eye;))

2010-12-27 @ 17:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0